Söka Jobb.





Jag sitter ständigt på platsbanken.se för att se om det finns lite roliga jobb.
När jag söker jobb, tittar jag efter vad som kan ge mig erfarenhet ut i livet, vilket jobb som skulle kunna passa mig som person då jag är utåtriktad, positiv och glad och älskar att träffa nya människor.
Jag vill gärna arbeta i team, och med MYCKET FOLK RUNT OMKRING MIG !
Jag blir ju gärna rastlös, så det ska hända saker i jobbet hela tiden !
Något som är ett plus är att jag bor på gränsen till Skåne, alltså kan jag söka både jobb i Blekinge & Skåne vilket ger en större möjligheter !
Jag kan verkligen se mig själv i höst, jobba 40-50h i veckan plus att läsa 4-5 ämnen på komvux.
Jag har bestämt mig, om jag så ska slita ut mig totalt, ska jag få i hop pengar till min utbildning.


Något jag tycker mindre om är när man är illa tvungen att skicka in sin ansökan via internet.
Jag vill hellre gå till arbetsplatsen, presentera mig, och prata lite för att de ska få en liten uppfattning om mig och en bild över hur jag ser ut !
Men i detta jobbet jag precis sökte, gick inte det. Men jag ringde dit, ställde lite frågor och pratade på glatt.

Jag berättar när jag vet om jag får jobbet eller inte vad det var jag sökte !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0