Stranden. Båten. Baguetterna !

Efter att Jönköpingskillarna stack, packade jag och Issa ihop
strand grejerna och körde ner till Tors Brygga.
Det gjorde vi inte fel i någonstans.
Där kom senare Jerker, Andreas, Mattias & Pierre.
Det pratades om Jetski, och jag och Issa var genast på. Packade ihop sakerna,och joinade killarna nere vid båthamnen.
Det lektes, busades, kördes kaputt och skrattades.

Sen helt plötsligt, vi hade asat med oss en gummiring för att åka efter en båt.
Och sicken jäkla båt det var.
jag och Issa såg ut som två barn på julafton, aldrig hade vi varit i närheten av något sådant här?
Andreas & Mattias åkte i ringen, mitt i allt det roligaste, när farten var på topp.
SLÄPPTE LINAN, och vi som skulle få av dem från ringen.

Vi låg ute i havet länge. Närmare till 8. Vi började prata om morgondagen, Måndagen.
Vi skulle ut igen.

Så blev det, baguetter gjordes, som UPPSKATTADES, och ut till Sandvik.
Det var jag, Issa, Andreas, Pierre och Johan (som äger båten)
Jag hade Lovat Issa att bada för första gången på 3 år i Sverige.
Och tyvärr finns det inga dirketa bildbevis, men jag har ju 4 folk som såg det. =)
   

 



första bilden. Båtägare Johan.
Andra. Issa ligger och njuter på "soldäck" med en Corona.
tredje, Andreas, Pierre och Issa.
fjärde. Me Myself And I, och båtägare Johan i bakgrund.
femte. Gänet vilar upp sig efter ett dopp i sandvik. Andreas, Johan, Jag & Issa.

Tack för två jätte trevliga dagar.
Gänget. Mip Mip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0