Tröttheten tar över.

När man inte kan somna på morgonen efter man varit och jobbat är ett problem.
Det tar ca 2h innan jag lyckas stänga ögonen.
Och sen vaknar man av värmen i rummet runt 11.
Läggdags får nog flyttas tillbaka till redan kl 9 på kvällarna, annars är jag körd.

Andreas Lillasyster's lag vann F91 klassen igår, och de hade verkligen valt rätt namn. "Sveriges Stolthet"
Rolig final, men både sudden, och ungefär 20 straffar innan allt var avgjort.
Vi andra satt runt omkring och mös i gräset. Det var en hel bra kväll igår.

precis suttit och läst lite av Marielle och Malins resedagbok. Gissa om de fått det bra ?
Sicken lyx de lever i. Jag hoppas det går bara bra för er tjejer. Det är ni värda !

Nu är det solen som ska ta över mig för ett tag.

Are you on a mission to bring me down ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0