Utlandsresa med flickorna ?

Jag säger JA, till detta !
Då jag inte kunde följa med bror till Ayia Napa, så samlar jag ihop tjejerna.
På Måndag-Tisdag bestäms det.
Jag är pepp på Ibiza eller Ayia Napa.
Aldrig Sunny Beach en gång till, eller Alanya. Det är gjort nu.
Jag behöver nytt. Men Medelhavet är allt !
Så jag och Linan pratade idag, Hon har Hanna & Sm på tråden, minst.
Ida och jag har varandra, det kan bli ett bra gäng.

Och bara för detta, Denna diskutionen om BlondinBella & övergreppet hon utsattes för ?
Hur kan folk tycka till med elaka komentarer ?
Att hon får skylla sig själv ochsåvidare ?
Ni vet, att elakhet slår tillbaka på en själv en vacker dag.
Ett övergrepp av alla dess sorter önskar man inte ens sin värsta fiende.
17 år och utomlands utan föräldrar.

Jag besökte både Sunny Beach & Alanya det året jag var 17.
Kallar ni min mor ansvarslös då ? Då kan ni slänga er i väggen. Hon har nämligen
ensam haft vårdnanden om mig, gjort mig till den jag är, format min uppväxt.
Mamma är en kvinna av stål, och hon som alla andra föräldrar vill att hennes dotter ska ha det så bra som möjligt.
Uppleva saker, se saker. Det finns alltid risker, i vad du än gör.

Händer det något så här fruktansvärt, anser jag, att man som tjej eller kille bara
råkar vara på fel plats, vid fel tidpunkt. Bella är inte ensam här i världen, absolut inte.
Detta borde inte få hända, men enligt vissa verkar det vara okej ?
Jag anser även att man ska kunna gå ut i vilka kläder som helst, dygnet runt.
Utan att senare i rätten höra. Hon/Han hade utmanande kläder och bad om att.
Aldrig. Alla är vi olika, alla är vi unika.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0