Vart flyr alla ?

Ja det kan man undra ?
Jag brukar också fly, men denna gången har jag inte gjort det, eller rättare sagt inte kunnat.
Och det är en livserfarenhet det också.

Emmy till Malmö, ifs jag hade inte heller velat sova i ett lägenhetshus som brunnit 3 gånger på 3 veckor.
Men vi vänner då ?  Vi tar ju hand om dig Gumman !

Issa till Polen för en timma sen. Okej ? Men jag förstår väl också. Men dina vänner är här hemma !

Gårdagen var lite av kaos, men det ordnade upp sig.
Idag är jag så nervös, och nervösare blir det. om 4 timmar vet jag knappt vad jag heter tror jag.
men, jag kan bara hoppas på det bästa. jag hade ju hittat rätt.

Nu ska jag ta ut mina hundar. Nellie och Sickan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0