Vilken överraskning!!!

När jag kört hem Mr T imorse, varit på systemet och lite så.
Kommer hem, samma gamla smink på mig, och lite sleten.
Så ser jag en barnvagn utanför huset?
Vem tusan?... min första tanke var min kusins flickvän är här med Embla...
Traskar in, hör en killröst. ? MYCKET VÄLKÄND !
vem står inte där, om världens bästa FREDRIK ?

Med lilla Leo i famnen. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta ?
Det var så himska längesen, och han har varit som en bror till mig.
Känslan går inte att beskriva, lyckan var total.
Han bor numera utanför GBG, och det blir inte ofta  vi ses.
men detta var GULD VÄRT !
Magiskt.

Göran, Fredrik & Leo (som ganska nyfödd.) Nu är han 13 månader. !




Jag skulle kunna dö för ögonen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0