Bilder.

         

En del av dem som delar mitt hjärta !
1 - Nickey, Robin Jag och Johan, Killarna från GBG ! (bilden är från min födelsedagshelg i GBG.)
2 - Jag och Linus på födelsedagspartyt i min källare.
3 - GRABBARNA GULD  ! -Daniel, han var iväg. Ola, Pidde & Robin.
4 - Min Tvilling, min själ Carro, med Erik. (när jag var i sthlm i april.)
5 - Carro & Johan i en av Stockholms fina parker hade vi bakis frukost ! Jag längtar tillbaka !

Idag ska min resa mellan Rom & Paris bokas. Om inte Erik glömt det.
Måste boka flygbiljett till Sthlm också, jag vill då inte åka själv från Malmö till Rom. Då blir det inte lika mycket pepp och så innan resa !
Och fick alla mina jobbtider för sommaren igår, och precis när vi är iväg, har jag ledig. Hur lyckas man ? Jag måste ha turen med mig  !

3 dagar kvar, Sen är dessa tre dansår över på C4 Gymnasium. Det är Lycka !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0