Du är vad du äter.




Fick en sådan Idé igår.

Jag ska skicka in de två blondaste brudarna i Sölvesborg till Du är Vad du Äter !
Emmy & Mig !

Vi har ju gjort allt i vår makt känns det som. Och pulver känns väl inte så lockande som de säger på Motive Activ ?
Det är inte så att jag tänker bli sjukt smal, men jag vill bli nöjd. Nöjd med mig själv, genast blir man ju en lyckligare människa också !

Jag hade väl aldrig kunnat tänka mig ta sådana här drastiska åtgärder om jag inte hade haft svar på varför min kropp inte vill som jag vill ?
Hur mycket jag än tränar, och äter bra kost, så händer det inget.
jag har chockat min kropp så många gånger med olika tränings sorter att nu får det vara nog !

Fick svar av en Fysoterapeth att mitt matsmältnings system inte fungerar som det ska. Systemet har tappat sina muskler. Mina organ har (om man tittar på mig raktframmifrån) flyttat sig till höger.
Kroppen har inte orkat hålla dem kvar. Pga, för 5 år sedan, när jag var så där osäker, det är väl alla 13/14 åringar ?
och ville bli omtyckt till alla pris och blablabla, så slutade jag äta. Levde på 1 dl makaroner per dag, och detta gjorde att systemet slutade fungera som det skulle. Matsmältnings systemet fick ju inte tillräckligt med mat att jobba med.
Och det har inte velat bli bättre efter alla dessa år, men genom hans hjälp och mina pengar, ska han nu hjälpa mig att kanske få igång detta. Men det tar sådan tid.

Emmy gick med på att skicka in oss til Du är Vad du Äter. Och vi kan ju bara hoppas !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0