En bra dag.

Började med lite sovmorgon, det behövdes. Nu har vi inga danslektioner kvar, och genast lite blir det i skolan.
Detta är dock sista veckan jag tänker vara i skolan, då betygen sätts på fredag, och varför gå till skolan efter det när det finns massor annat att lösa ?

Vi hade praktiskt prov i massage, jag fick massera rygg och framsida, vilket innebär mage och bröst.

Sen blev det raka vägen till ThermoTrimmen. Jisses vad skönt det var.
Verkligen kände hur centimetrarna försvann, det är helt magiskt, man ser direkt efter 45 minuter där att det hänt saker !
Måttbandet blir ännu nöjdare !

Efter det mötte jag upp Emmy som jobbat på Altona hela dagen, gick en runda på stan, och fann även ett par snygga studentskor, som senare jag och mor var nere och hämtade hem. Måste se om de passar till klänningen, då jag inte valt en kritvit studentklänning.

Sen tog jag ett varv på slingan, längesen jag sprang den, går den alltid då jag oftast har två hundar.
Det var riktigt skönt må jag säga !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0