Går jag med 19åringar, eller 12 åringar ?

Man kan ju ställa sig frågan.
Mina klasskamrater är av ett väldigt speciellt slag.

Och Nej, jag kommer inte komma in till studentfesten på kvällen på våran studentdag.
Jag ska till Sweden Rock Festival. Detta blir mitt 7år, och det enda bandet jag vill se, spelar på min student.
Jag bestämmer helt själv, vad jag gör och inte gör.
Vi ses ju herregud på baldagen...

Hemma, efter religion timmen.
Nu ska det ner till banken och plockas ut barnpensionen på 2735 kr, och växla till Euro då det behövs lite till tyskland.

Nu måste jag kila !

Kommentarer
Postat av: Es3b

De flesta är 19 men det är några som inte har fyllt än... Ja det är ju inte så lätt att hålla reda på alla, men nu vet du. Ses på baldagen!

2008-05-22 @ 08:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0