Min BalDejt !


Sicket överraskande sms jag fick när jag  var i skogen med min kära hund Nellie !

- Hej hej.
Det är jag som är din baldejt,
Ville bara höra av mig och säga hej !

Sen blev det lite smsande framochtillbaka.
Men, på något sätt känns det som om någon driver med mig.
Men jag kollade upp grabben, telefoner och alltihopa. Det kan ju stämma.
och måste medge, han var inte helt fy och skam. Det kan nog sluta riktigt bra det hära.

Men mitt krav, Jag ska åka Limo eller Cabbe till balen, annars kan det va !
När ska jag våga säga det till honom ?

Kommentarer
Postat av: tönt :)

åka cabbe till en bal? då blir en härligt lufttorkad frisyr till balen. inte de bästa kanske;)

2008-05-23 @ 17:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0