Nu laddas det...

...Men först och främst vill jag tacka för en heltrevlig kväll igår!
kom upp till martin, och inte allt för mkt folk.
Men sen trillade alla mina hjärtan in !
Kvällen avslutades på Altona.

Nu sitter vi hemma hos Ola. Jag och Pidde. Tittat på film och tagit det allmänt lugnt.
Vi fasar inför resan, att kanske råka missa bussen :D
Det ska bli riktigt trevligt med grabbarna.

Vill hem och hämta kameran, men kan ju inte gå utanför denna lägenheten, då en viss snubbe stått här utanför i minst 2 timmar. plingat, ringt och vi har det så svart som möjligt för att han inte ska se att vi är här. Jag gillar inte läget här alltså.

Morgondagen blir hel grym.
Ola, Pidde, Daniel, Martin, Peter, Kim & Jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0