Solen som jag älskar.

Och jag har knappt hunnit vara ute i den, för dessa dansföreställningar.
hm, lite tråkigt. och nu ska vädret bli sämre, jag gillar inte läget alls.

Igår gick showerna jätte bra, och i pauserna från dansen mös vi tjejer tusan i solen så mycket vi hann, och bara öste.
Blev lite foton, som kommer upp senare, måste nämligen ut och plåta mera för ett skolarbete.

Efter sista showen, körde jag och Linus till Sandvik och mötte upp folket, in till stan sen, och havsuddens hamnkrog blev att. Där blev jag inte långvarig.

Då jag är en tjej som inte tar emot något elakt alls.
Jag vågar stå för vad jag tycker, och går man över gränsen yttrar jag mig.
Jag har så många vänner som sitter fast i en ond cirkel, hur kan det vara så svårt att våga säga vad man tycker och tänker ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0