Thermo Trim.

Då ska vi på det igen !
Thermotrim = jag ligger ner på en brits, får välja vilka kroppsdelar jag är minst nöjd med, och där lägger hon "plattor", sedan stänger hon in mig i plast, värmetäcke och ett vanligt täcke.
sedan sätts dessa plattor på och börjar ungefär som om de vidrerar, dock slår de bort det ytterst fettet på kroppsdelarna du valt, och dessutom jobbar de väck celluiter och mycket annat till.
Jag har valt detta då jag inte är nöjd med mig själv, och sist jag gjorde detta, gick jag ner 6 kilo och flera cm i midjan.
Detta höll för mig i 4 månader, då jag skötte det väldigt bra. Inget godis och bra kost, sen måste man underhålla detta hela tiden, och nu har jag valt att börja igen. Allt för sommaren 08.

5 ggr kostar ungefär 2000 kr.

Och på mig hjälpte det verkligen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0