Ängla lockar.

Nu hoppar vi in i duschen, snyggar till oss, och gör ängla lockar i heeela håret !
Blond och lockar, det är fruktansvärt snyggt. Mumma !

Sen tar vi bilen, kör älskling till julbord, hämtar upp de andra kamraterna för en jobb kväll på Ronneby Brunn.
Vad sägs?

Jag har tillochmed lärt mig tacka nej idag, jag tackade nej till tidninsbilen i natt. Jag kan inte gå sömnlös varje helg.
Det går inte.
Min Tobias är därför bäst, han finns där när jag behöver råd. och idag var det ingen tvekan.
Dessutom kommer han vara snyggast på stället ikväll. Jisses så grann kaa, det kommer bild. för jag ska inte glömma kameran hemma ikväll. Och inte stegräknaren heller !

2 timmar på mig att få livet i ordning. Kate Perry & I, nu kör Vi !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0