Äntligen har jag min andra halva tillbaka.

Idag kunde jag hämta min mobil som varit på lagning.
Riktigt skönt, och de hade gjort som min önskan. Att inte uppdatera den.
Då hade alla nummer och dittan duttan försvunnit, och jag hade gått i taket !

Haft en trevlig eftermiddag med Isabella, varit i stan en sväng.
Sen har jag träffat min Mr T, surat lite, skrattat lite.
Hahaa. Positiva jag !

Nu är det middag för mig och mamma som gäller, sen tänkte jag ta ett bubbel&massage bad.
För detta kalla väder tar kål på mina leder. Ist för bara ha ont på morgonen, är det värk hela dagen. Usch & Fy ! !

LÄS BLT sporten idag, leta efter Rubriken "Hörviken skrällde" .  ! We love it !
Vi vann, jag kan inte släppa det. !



Mr T. <3

Kommentarer
Postat av: Frida svarar:

Haha, jag kan inte heller smälta. Undra om vi skräller i finalen också?

2008-11-24 @ 18:31:20
URL: http://fridii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0