BERÖM, OCH JAG TAR ÅT MIG.

Jag bara SUGER ÅT MIG ALL BERÖM !

Jag älskar det !
Förra veckan fick jag massvis av Beröm av Personal Chefen på Ronneby Brunn.
Hur jag är på jobbet, jag står aldrig stilla, hittar alltid saker som behöver göras, frågar om jag inte vet osv.
Och som alltid kommer med. MIn positiva inställning till saker och ting, oh att jag alltid är glad.

Häromdagen fick jag ju av den personal ansvarige på Tidningsbärarna !

Nu kom det ett sms av Anders, han som jag delar tidningsrundan med.
 
 Jag är så JÄVLA glad att jag äntligen har hittat en DUKTIG vikarie, som jag kan lita på och ställer upp !
 Det är bara en nackdel...

Då blev jag fan rädd, undra vad jag nu gjort. Förstört bilen ?
Den låter jävligt konstig när man drar i backen.
Men nej då.
Då kom svaret.

- Jag får ju aldrig träffa dig och prata med dig.
Jag och Anders går jävligt bra ihop, vi har så mycket att prata om och båda är sociala.
Inte som de andra töntarna där uppe.

Jag hoppar upp och ner av lycka ! !
Det är verkligen sådant man behöver i vardagen.
Det är vardagslyx i mina ögon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0