Bus & Ordning&reda.

Varit ute och tagit en eftermiddags promenad med vovvan iskogen.
Riktigt bus väder, inte skönt allt.
Men samtidigt så är det väldigt uppfriskandet. Huvudet värker än, och det är bara att bita ihop.

Efter det tog jag och Nellan och körde till K-Service.
Är ju tvungen att ha en kalender för 2009.
Redan jobb och möte inbokat.

Hittade en som skulle kunna passa mig perfekt, men när hon väl drar fram beställningskatalogen,
så kommer mitt stjärntecken in i bilden. Jag är fisk, och alltså alltid beslutsångest. Jag kan inte få för många valmöjligheter, då är det kört.

Till slut hittade jag iaf en som jag tyckte skulle passa mig ännu mer i smaken, i läder.
Den måste hålla, de budget man har legat inne med för man gått i skolan är ju inte de bästa direkt.
De blir nötta och fula i kanterna.

Nästa vecka har jag den i min famn, och jag tror jag kommer vara helnöjd.
Den kommer från
Burde
Och de har en hel del att välja mellan. Så här ser min ut iaf. Jag gillar det !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0