Det kliar i fingrarna.

Pratade med min vän Emmy i telefon för en stund sen.
Och hon berättade att Carina som också jobbar på brunnen hade kommit med ett jävulskt förslag till servitriserna&servitörerna där.

Upp och jobba i nord Norge och dra in så mycket pengar så man såg nog dollartecken över hela min kropp.


Jag måste höra med Carina imorgon elle fredag hur allt detta kan gå ihop.
3 månader och bara punga in pengar. Jag gillar det. MYCKET !

Det är så mycket jag vill göra, plugga klart, börja plugga i Uppsala, jobba, jobba i Norge, flytta hemifrån.
Samtidigt som jag tycker det är jävligt tråkigt att Mr T ska in i militären i två år, och inte vara hemma, så känns det jäkligt positivt. Då hinner jag under tiden fundera på vad jag vill med mitt liv, (med honom vid min sida självklart), plugga klart, jobba lite här och var. Utan att behöva tänka på att han sitter fast här hemma.
Jag får ju så lätt skuldkänslor.

Mitt liv ser jävligt positivt ut just nu, helt galet positivt.
Det gillar jag.

Nu ska jag busa vidare en stund, se vad livet har att erbjuda.
Jag laddar för en grym fotbollsträning ikväll iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0