En god och ond eftermiddag.

Precis kommit hem från Filippas, varit där och pratat lite skit. Det eviga samtalsämnet, JOBB.
Det tar aldrig slut, vi vrider och vänder på det. Man blir riktigt knäpp.  Penga frågan slutar aldrig gnaga.
Jag längtar efter min lön nu, den bli nog ganska saftig i november, och det behövs. inför jul och stockholms resan med hjärtat. det ska spenderas !

mamma ligger hemma! för en gångs skull. hon är aldrig sjuk. Hon är ju super kvinnan.
Men idag är det inge vidare, så vid halv 3 fick jag köra henne hem från jobbet. Jag tycker inte alls om när mamma mår så dåligt. Det är läskigt.


Nu blir det middag hos Mormor, och senare ett härligt RPM pass.
Jag ska nog se till att ordna en sak där också, det hade varit så roligt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0