En stor spricka...

Imorse när jag klätt på mig, sminkat mig och är redo för frukosten, som
jag desperat längtar efter varje kväll jag går och lägger mig händer något fruktansvärt.
Det blir sjukt kallt på insida/baksida låret när jag sätter mig ner. Vad i helvete, och reser mig.

jo då, En stor jävla reva i jeansen. Snyggt. Tack.
Det var de enda jeansen som satt någorlunda på mig, allt annat är ju hiphopar byxer på mig nu.
Mina favorit jeans, med rolling Stones märket på. Gahs. :'(

Men nu har jag iaf 3 viktiga saker att skylla på när jag ska ta bilen av mamma och köra in till K-stad.
4, om jag ska räkna med Mr T's önskemål också !

Så. JC efterlyses nu. Här och nu !

Nej. nu ska jag ta hundarna på promenad, men tror de rundan blir lika lång som jag och Josefin tog igår med dem, kan de glömma det. Den var på över 2h lång nämligen. Riktigt skönt !
Söka jobb, Skriva om CV. Det kan gå hem detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0