Ensamhet.

Fy vad man känner sig ensam utan mobilen. Herregud.

Den fick ge sig in på lagning, och inge extra mobil hade de, 2 veckor på lagning.
Men, min man Mr T kunde självklart lösa telefon problemet. Efter klockan sex ikväll äger jag en mobil igen.
Tack !

Dagen har fört med sig lite positiva saker iaf, vaknade i Mr T's säng. Ensam.
Sen for vi till Kristianstad, där han fick nästan en dom, iaf, operation för honoms del.
Jag gick in på Vero Moda, och blev överlycklig.
Linnet jag sucktat efter i 2-3 veckor, och de inte visste om de skulle få in på schack matt, var mitt framför ögonen på mig i Kristianstad.
Och vet ni vad?
Det satt som handen i handsken. UNDERBART !

Nu är det en promenad i skogen med vovvarna som gäller innan det blir dödsmörkt ute.

Puss & Snusk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0