Ikea.

Istället för fotbollsträningen igår, tog jag med min bästa vän till Ikea.
Hon behövde komma ut och få annat i tankarna.
Och det lyckades vi med, busade för fullt.
Blev lite ljus, dock inga äckliga doftljus. de är för B på IKEA.
Sen annat skräp, så som svarta lakan och tjafs.

Sen kröp jag ner hos Mr T en sväng, eller snarare satt på honom och skrattade, och fjantade mig.
Hade verkligen alldeles för mycket energi.
Sen fick jag traska hem, jobb var planerat  inatt, och så bra det gick. Tidsrekord, och minskade det med hela 40 min  !
Det gick jätte bra i natt, men kanske för att adrenalinet pumpar sönder mig i trappuppgångarna för jag är så rädd att jag nästan springer ? hmm.
Jag måste nog börja intala mig att det kan inte hända mig något där, med överfallsalarm, pepparspray och mobil i fickan. plus att det är mängder med folk vakna och jag möter alltid människor. Men det går över, jag lovar.

Om en timme är det skola på schemat. Engelska. inte det roligaste, men bara att bita ihop.
Inte länge kvar i skolan nu, lektionerna dör ut, en och en. 2 Naturkunskap lektioner kvar, 4 webbdesign, och på måndag är det sista engelska lektionen. tjaa, och jag klarade det !
Med godkänt  i alla ämnen ! MINST !  Matte B var min tröskel, jag hoppade nästan över den !


Om en vecka har jag och Mr T landat i Stockholm.
Undrar vem som längtar mest?
Träffa Jessica & Andreas (som jag inte träffat sen i April.), Se DIF-Färjestad, julmyset på grönan. Det kommer bli total mys.


Jag bjuder på lite kärlek.


Kommentarer
Postat av: S

Men vickispickis. vi hinner nog med både Åre, och St. Anton. jag menar St.Anton!!!!!!!!! inte för jag hade vågat åka 80% av backarna, men jag hade blivit tillfredställd av att bara sitta i backen o kolla in de snygga musslorna!! ;P

2008-11-28 @ 11:46:31
URL: http://sandramarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0