jag är full av små överraskningar.

Fredag eftermiddag är här, och jag är lite glad. Dock inte för att lönen kom idag, den var bara för en dag på Ronneby Brunn. Det suger. Men, bättre med lite pengar, än inga alls !
Morsar får väl sponsra min stockholmsresa :)

Lunchen är slut, och vädret är för jävkla illa, ingen av hundarna vill gå ut i regn. Inte ens med regnkappor.
Så, jag får ta ett städ, dammsuga, torka, slänga kläder i tvätt, och lite så !

Samtidigt kör vi en överraskning till Mr T, inte så stor. Men jag tror han får ett leende på läpparna iaf !
Jag tycker om att göra honom glad.

Ikväll ska jag umgås med mina underbara vänner.
Middag först hemma hos Robin, med mig, Mr T, Frid & Issa.
Sen får vi se vart kvällen tar oss, jag börjar ju jobba halv 3 i natt, så jag kommer inte långt !

 

Mina två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0