Jag får inte nämna det...

... Men jag gör det ändå !

Jag, bara Jag, Jag och ingen annan vann bowlingen  i fredags.
Jag var grym, strike, på strike. jag njöt.
Mr T tappade hakan ungefär. Han hade nog inte väntat sig det av hans nya flickvän.
Och inte glad var han över att förlora mot mig heller, men vi njöt nog båda två ganska bra. Det var hel mys.
Jag tackar mina underbara vänner och pojkvän för en oförglömligkväll.
Issa, Frida, Robin & Mr T.

Gänget gick verkligen ihop, och nu har vi sagt att med mellanrum ska vi göra något av denna stilen.

Nästa gång blir det laserdome, och om jag får välja sen, blir det Go-Cart !


Frida får allt lämna bilderna till mig först, sen får ni se stjärnan med klotet och käglorna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0