Jag har lärt mig något nytt idag!

Ni kan inte ana vad jag har lärt mig :)

I natt jobbade jag för tidningsbärarna hände något jävligt oväntat...
JAG FICK PUNKTERING på höger Bakdäck !
Det var bara att byta däck, men Gene fick självklart komma till räddning och lära mig !
Herrejävlar. jag har aldrig varit så knäckt. Jag visste verkligen inte om jag skulle gråta eller skratta.
Borta i Karlskrona var det inga negatvia toner trots att det var 8h gammalt däck jag körde med. precis bytt till vinterdäck.
"Det händer" var det enda. Lite gladare, när jag ringde Ann Christine för att hitta någon av distrubitörerna som kunde hjälpa mig sa hon att det var absolut inge fara och det "händer alla !"

Vi fick på ett nyt däck, och i väg var jag lika fort som luften i däcket gått ur !
Riktit skönt.
Sen väckte jag älskling med nybakade bullar, vilket uppskattas något enormt !

Precis varit i skolan med Frida, och nu laddas det för jobb igen, med Frida & Emmy.
16.00-06.00.
RonnebyBrunn&Tidningsbärarna. Inge sömn här inte !
Julbord nu, ska bli grymt roligt att se showen de har där i år !



Men först en mysig lunch med kvinnan i mitt liv, Isabella.


Hoppas alla får en bra helg. Jag kan någongång då och då nås på mobilen, men det är konstant jobb. För efter jobbet imorgonbitti är det DM spel i Mörrum. Nu kör vi över dem tjejer !

Kommentarer
Postat av: Erika

lycka till nu med allt jobbande idag och inatt och sen vm imorgon:D Pussis

2008-11-21 @ 15:23:43
Postat av: Emelie

Vad duktig du är snäckan som jobbar så otroligt mycket! [email protected] är min mejl :) vi hörs snart! Ha en superlördag! Kramar!!

2008-11-22 @ 12:14:32
URL: http://joenssonemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0