mjooo.

Phaa, gick in och läste lite bloggar och hamnade på min förra klasskamrat och jobbkamrats blogg..
Emelie 
Helt jävla galet, från att först somma jobba som tidningsbärare, fick fast tjänst i Olofström som simlärare och lite annat, och nu hamnat i STOCKHOLM ? som simlärare ? jag avundas henna något enormt. Inte jobbet hon håller på med,
men att hon har kommit till möjligheternas stad, bor i sthlm. och fått ett jobb hon trivs med.
Det avundas jag !

men en dag kommer jag också dit. bara vänta....
Grattis Emelie, du är värd det.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack snäckan för inlägget:) Jadu, jag har varit och jobbat i Stockholm i en månad nu och har en månad kvar. Är jätteglad att jag fick den här chansen att känna på hur det är och vara i Stockholm men jag kommer att komma hem och göra en bartenderutbildning i thailand i januari, sen får jag se om jag återvänder tillbaka till Stockholm med pojken då.. Hur är allt med dig?? När har du tänkt att flytta upp hit? Vad har du för planer i framtiden? Berätta!!:) Puss&kram

2008-11-20 @ 18:30:38
URL: http://joenssonemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0