När världen inte är rättvis...


Igår kom det tragiska beskedet...
Usch. Det gjorde ont i hela kroppen.
Världen är inte rättvis, och inte bättre blir den heller..


Tog och kröp ner I Mr T's famn, varmt och mysigt. Somnade som en stock.
Och vaknade pigg idag, vilket var väl behövt !
ska snart ta och traska hem härifrån, skolan börjar 20 över 12 . Inte alls sugen, någonstans.

Jobba i natt, behövs. Min lön kom igår, jag var lycklig. Nu ska jag bara lyckas hålla i pengar tills nästa helg. ! Då ska det spenderas ! Mmm !
Jag längtar ännu mera efter lönen den 15, det är sinnessjukt bra lönedag alltså.
Jag får pengar den 15,20,25 & 27 !  Hahha. Jag bara hovar in ! Lojt !

Ne, nu ska jag ta och byta kläder, sitter här i mr T joggingbyxor, inge vidare sexigt, men ganska bekvämt !

Fotboll på ¨schemat ikväll. Jag längtar sönder mig. Har nog inte smält ännu att vi vann gruppen i lördags !
Wooohoo !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0