Plugg, Plugg, Plugg.





Jag är verkligen nöjd med mina månader på Komvux. Endst en månad kvar. =)
Jag har verkligen brytt mig, tagit till vara på allt.
Nu sitter jag här och finslipar på  webbdesign läxan.

Frågor om Pul, datalagen och upphovsrätten. det är ganska så enkelt.
Men jag tycker det är himska jobbigt med källförtäckning. Man klickar sig vidare hela tiden.

Imorgon är det prov i naturkunskap B. Får se om jag tar mig dit.
Är huvudvärken så här nådig kommer jag ju verkligen inte orka plugga mer på det, eller sitta och skriva ett gigantiskt prov imorgon i två timmar. Men jag ska göra mitt bästa.

Nu ska jag köra bort till Malin 6 Marcus, för att jämföra mitt arbete med Marcus. Se om jag har fått hem några rätt eller inte !

Mamma gjorde mig även väldigt glad. Hon kom hem med scrapbooking saker till mig så jag kan fortsätta göra mina söta julkort !

Ska även ta mig till K-service och köpa mig en kalender för år 2009, jag har ju redan saker inbokade.
Och glömsk som jag är, vågar jag inte tro på att jag kommer i håg dem och har de i huvudet.
Både roliga och tråkiga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0