Så typískt mig ?

Hjärnskakning igen? Inte en susning.
Jag borde nog inte sitta här iaf, det sticker i ögonen och ont i huvudet så jag kan börja gråta när som helst.
vad hände?

Jo då, fotboll igår. Golvet var riktigt halt, när jag slängde mig efter bollarna, så kom man mycket längre än jag beräknat.
Helt plötsligt när de hade anfall, sa det smäck. Där låg jag, dimma i syn och förjävla ont i bakhuvudet.
Lite tårar, och lite hjälp av plan. Sen var jag okej efter 20 minuter, men jag fick inte fortsätta spela.
Jag skulle spara mig till lördag. Viktigt. ! DM !

Åkte hem och la mig bredvid hjärtat, imorse ringde han och väckte mig. Skola.
Huvudvärken kröp i hela kroppen.

Fick ett sms av Tidningsbärarna också.
Mitt första distrikt som jag körde där, hon behöver vara ledig i december, så då får jag rycka in !
Underbart bra !
Jag gillar läget !

Och ännu gladare blir jag när jag fick ringa upp Sussane på kontoret och hon säger att jag är deras lilla lyckliga guldklimp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0