sanslöst bra !


Dagen har varit bra, vaknade återigen vid min älskades sida.
Tokbra !
Sen vart det skola en stund, sen har jag umgåtts med Emmy i eftermiddag.
Denna solstråle är underbar, hon har ordnat ett jobb till åt mig nu ! Det kommer bli jätte bra !
riktigt roligt.
Mitt i all denna vevan, får jag ett sms.


-hej !  Lust att jobba i natt ?

Och jag har inga nummer på mobilen, så jag fick ju gissa mig till, och gissade nog ganska rätt.
Det är tidningsbärarna, men vems runda jag ska köra har jag ingen aning om.
Det borde vara Anders, alltså bil rundan !
Jag bara längtar efter lönen nu, den kommer vara så bra !

Nu ska jag hämta min älskade mor från jobbet, sen ska städa hela kvällen, förutom timmen jag är iväg och tränar.

Jag är nöjd nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0