Sicken tusans helg.


Vilken helg det har varit.. ! Riktigt roligt, och riktigt tungt !

Det började i fredags, Jobbade till kl 1, och hemma strax innan 2, jag och Emmy tog en rövare in på Altona,
fem minuter, sen hem, byta om till tidningskläderna och iväg igen !
Var hemma vid sex på morgonen, tog en halvtimme sömn, sen frukost och dags för Fotboll.

Och Sicken JÄVLA FÖRMIDDDAG DET BLEV i Mörrum med Fotbollslaget !
Vi kammade hem hela jäkla DM, Vi slog lag som slagit oss utomhus med enorma siffror. !
SICKEN JÄVLA KÄNSLA ! Trodde vi var bästa två, då kom man också vidare.
Men när jag slår upp tidningen idag, står det att vi vann hela gruppen.
Jag har nog aldrig sett mina tjejer så glada, och tränare Roger, han var nog uppe i himlen !
Slutspel 6 Januari !

Efter fotbollen fick det faktiskt hinnas med en timmes sömn, sen kom min älskling Mr T och överraskade mig. Mycket härligt att träffa honom lite. på något sätt känner jag mig så förbannat skyldig när jag jobbar som jag gör om helgerna..
Sen kom Frida, och Emmy & jag 5 Frida åkte till Brunnen igen.
fullt ös, och gänget lika glatt i lördags med.
Sen gjorde vi ett sådant snabbt jobb, så vi var klara redan kl 12, jag och Frida fick ett hotell rum, i med vi skulle jobba söndag lunch också. Vi gjorde oss i Ordning och gick ner till Natti för att möta upp de andra i personalen.
Genc, Monni, Frida, Ceyhan, och Shaaban.
Vi stod och hade trevligt, tog en dans och lite så.
Sen tog vi sovet jag och Frida. Jag somnade nog på tre sekunder. Min första sömn ! UNDERBART !
Och den fick vara i 6 hela timmar !

Sen var det på att igen.

4h jobb och äntligen hem.
Hem, Det var så skönt att komma hem i går eftermiddag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0