Sölvesborg-Ronneby.

Halva sölvesborg jobbar snart i Ronneby !
Nu har två av mina barndomskamrater också blivit kallade till intervju på Brunnen.Just nu är vi väl 6 brudar från sölvesborg som sliter därborta  !

Jag ska självklart följa med som en skyddande ängel, och även se till så jag har koll på mina egna arbetstider och kontonumret kanske ska vara rätt inlämnat? jag måste ju få lön !

Imorgon är det fullspäckad dag, Kristianstad på förmiddagen, orkade inte nu. Sen skola, och sen Ronneby, hem och träning. Härligt.
Sen är det jäklar fredag igen ! Vart tusan ? :)

På lördag ska jag iaf inte jobba på Natti, vilket är ett plus, men visst jag kommer inte sluta försen  12-1 iaf.
Och ska börja tidigare också så, pengarna blir injobbade iaf. I love it !
Även ett plus att slippa jobba på Natti, mamma och Thomas är i Stockholm över helgen, jag vill umgås med min man, och min hund kan ju inte sova borta. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0