15 oktober, ansökans dag.

Mjo, har precis postat i väg min ansökan till Yrkesakademin i Uppsala.
Jag tror ju absolut inte det håller, då framför allt att jag har åldern emot mig.

Men jag kämpar på.
för jag ger aldrig upp. det vet ni vid detta laget?


Ska snart kila ner till gymet med Mr T, för jag ska bli av med all min negativitet.
Och han är grym på det, och gymet kan ta slut på mina sista krafter ! OM jag har några?
Det får bli mage, armar, ben och fingrar framför allt idag. måste öva upp styrkan i mitt brutna lillafinger.
Skenan har åkt av, för imorgon, ska det visas hur många tallrikar det kan bäras på RonnebyBrunn.

jag längtar efter en hel natts sömn.
det får jag, på lördag, ihop med Mr T. Vet inte hur längesen det var vi sov i samma säng.
Över en månad sen iaf... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0