Allt kan verkligen ge mig ett leende.

Sitter här och sms tjabbar med en av mammas kunders son.
Charbel.
Han ska ut på Natti på lördag när jag jobbar, och jag har sett till så han och hans vänner ska dricksa tusan !

Dock överdriver ju jag lite ibland, det får de ta, och det ger mig goda skratt.
Men denna gången kanske jag misslyckas ?

Vi får se vad som händer på lördag, hur rå jag blir i munnen mot han och hans vänner.
Det blir nog en vild diskution iaf ! Sådant gillar vi.

För som jag ser det, blir människor i min närhet otroligt glada av mig.
Det tror Charbel absolut inte på.
Det är upp till bevis, men plötsligt tvivlar jag på mig själv !

Och, fick ett sms av Felicia innan.
Ist för att börja kl 5 på lördag eftermiddag, börjar jag 4.
Alltså, 12 timmars pass rakt igenom och inte tid till käk någonstans.
finns hur mycket mat att äta på det stället, men det finns ingen tid att stoppa i sig något..
men vi laddar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0