Ännu en gång blir jag skoltrött.

Över halva terminen har gått, och jag har varit väldigt peppad på skolan.
Nu jobbar jag ju för något jag vill nå. mitt mål.

Men nu börjar det dala för mig. Jag är skoltrött, vill inte till skolan. Ligger hellre kvar i sängen.
Men jag biter ihop.
Det kan vara för att vi aldrig får någon positiv respons tillbaka. Aldrig ett "Bra gjort" eller något liknande.
Lärarna gör det de ska göra, och glömmer bort oss elever. Jag börjar tröttna allvarligt.

idag är det naturkunskap B på schemat. Mitt favorit ämne utan tvekan.
Får se hur jag känner mig efter lektionen.
Huvudet värker än, bulan vägrar lägga sig.

Idag är det klagodag!
jag laddar för gymet ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0