Äntligen fredag !



Som jag längtat. Jag som skullat festa.
Men nej då ! Jag får jobba natten idag med. men jag trivs. Sista natten, eller?
Ne, på tisdag lär jag mig mitt 3 eller 4:e distrikt. Men där kommer jag bara köra 1-3 gånger i veckan.
Sicket känns jävligt bra !
Lite extra pengar, varför inte ?

Det är som jag sagt förut, jag ska jobba ihjäl mig innan jag är 23. !

Dagen har gått förbi och nu sen eftermiddag, hunnit jobba, skola, och jobba för mamma.
Nu blir det en dusch, i med jag inte kan föna håret pga att de lila slingorna är syntet så måste håret självtorka.
Vilket tar ungefär 5h.

Sen blir det Kristianstad, och fira Linan !
Hel Mys !

Jag kan inte släppa det, den 25 börjar jag jobba. På Brunnen, med Frida.
Magiskt bra.
Som frida sa, För att vi är bäst !

Det kommer bli ett grymt bra slut på detta året, det vet jag !

Honey, I Miss You, A little bit !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0