Äntligen Fredag Kväll !

Snart ska jag hämta upp mamma, sen ska jag dricka alkohol. Helt sjukt, känns konstigt.
men jag är pepp, mer pepp än någonsin !
Ska bli underbart att umgås med de jag tycker om allra mest.
Frida Och Min Mr T !
Med flera.
Vi sätter vinflaskan på bordet hemma hos Bobbo, sen kör vi !
Jag ska dansa hela kvällen lång.

Min Guldgrabb Ola ringde precis.
Han får antagligen ny lägenhet imorgon, vilket jag grattar honom allra mest till  !
Jag skäms för vi är så dåliga på att ses, men nästa vecka ska vi till fotostudion ihop, när jag och Emmy ska bli plåtade, och så ska vi ordna hans student bild.


Nu ringde mamma. nu ska hon hämtas !
tydligen ska vi gå till lite klädaffärer med. aldrig fel ! NÅGONSTANS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0