En bra start !

Varje dag är som en nystart !
Imorse klev jag och mamma upp, och tog oss en härlig powerwalk. Vädret var perfekt.

Sen tog jag ett sov lite till, och nu är det dags att ordna till sig och köra till skolan senare !

Fredag, Äntligen. Fest för en gångs skull. Som jag laddad ! För en gångs skull ska jag också dricka alkohol !
Vin i mängder ?
Först ut är det iaf Matte på schemat, 1 h, nästan onödigt. men jag ska göra matte prov på måndag. Illatvungen att gå dit.

Sen blir det att gå ner och hämta ut biljetterna Mr T & jag bokade.
När vi är i sthlm, ska vi se på hockey, inget mig emot alls. jag gillar det.
Men jag trodde ju faktiskt det skulle bli något mer av att, men jag har fortfarande kvar mina ess i ärmen.
Lön idag, underbart !

Nu ska jag kila, ner till duschen. Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0