Framtiden !

Framtiden med Hörviks tjejerna.
Det vart det möte om idag, och jag fick så mycket beröm om min comeback !
Haha. kunde knappast ta emot det då jag tycker att lyckas man få spricka i lillafinger är man inte grym !

Men, jag sa att jag tänker hinna med en träning i veckan iaf, och jag ser framemot inomhus spelet så mycket.
Alliansen i Kristianstad mest !


Jag och Frida P körde ett TeamWork idag, det gör vi alltid. nästan !
Med detta teamwork innebär att vi åker med någon av oss, sen är det bara killasnack heeela bilresan !

Nu ska jag ta mig en tripp i väg, kanske ut med vovvan. lilla tjejen !

Jag kan fortfarande inte förstå, att jag och Frida fick jobb idag. Jag längtar så mycket.
Särskilt när de ska utbilda mig & Frida till bartenders sen också  !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0