Fredag eftermiddag.

... och jag vaknade två. FY !
Jag var helt död efter nattens jobb.
I natt är vi ju lediga för det är röd dag imorgon, men inte fan hjälpte det. De dära extra reklamen till de som inte har morgontidning måste ut iaf. FY. Jag var arg, rädd, och helt uppspelt.
Högsta volym på stereon i bilen, jag skiter fullständigt om jag väcker människor. jag smäller i brevlådor, jag lägger tidningarna på bilarna när jag inte kommer åt brevlådan. Haha. Och man verkligen njuter av det.

fick en idé, att åka in till Krisitanstad. Men, Mr T tyckte inte det var lika bra, då han ligger inne med jouren.
visst, det är sjukt sexigt när jag tänker på att han är brandman, men vi kommer ingenvart de veckorna han har jouren.
Jag som var så laddad för en riktig höst eftermiddag.

Ikväll är det jag som står för middagen. Hoppas det blir omtyckt.
jag får väl tacka mina tjejer Filippa&Ina för förslagen ! De räddade min 2 eller 3 rätters middag ikväll !

som sagt, ledig från jobbet i natt, alltså, en hel natt med Mr T. Och en bra uppladdning för Lördagens jobb !
Victoria goes bartender ! Ska allt bli lite upplärd imorgon, vilket jag ser framemot  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0