Hår, Frisyr, Hår.

Hjälp.
Om 20 minuter ska jag ta mig till Filippa, och umgås med denna underbara själ och även Ina  !
Mycket trevligt.

Filippa ska ge sig an mitt hår, ta väck allt, och sätta dit allt. reda ut allt, med massa balsam!
Jag måste ju se till att vara granna i håret på lördag, när det är serveringen och jobb på Natti !

Min ledvärk är enorm idag, den kryper i ryggen på mig nu. Vilket har aldrig hänt. ?
Jag förstår inte vad som är fel på mig.
Har varit utan ledvärk i över en vecka nu, och jag har inte druckit alkohol på flera veckor, så det har nog hjälp till lite att jag sluppit den . !
bara att bita ihop, imorgon är en bättre idag får vi hoppas.
Det är åtminstonde fredag, och då ska alkoholen flöda ! sista helgen.

Nu måste jag rensa mitt rum, innan kära mor kommer hem och ser bombnedlaget !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0