Har jag blivit tokig i min hobby ?

Jag + Scrapbooking = SanT !
Verkligen. Jag är helt till mig.
Har precis varit och inhandlat ännu mera saker som jag behöver till albumet som ska göras till mormor och morfar.
Precis innan det var jag ute hos Jerker på Bekowskis studio och scannade in ett X antal bilder, och fick även förfrågan om jag vill bli plåtad, få bilderna till ett bra pris om han fick lägga ut bilderna på hans hemsida.
Jo visst sa jag och Emmy ska följa med. Som två systrar ska vi se ut, och det brukar vi ju lyckas bra med.

Ska bli riktigt roligt, ska även ta "ut" studion och ta höst bilder bland löven. MYS  !


ett plus till, Gina Tricot har äntligen webbutik ! I LOVE IT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0