Helgen i Köpenhamn.

I lördags eftermiddag tog jag och kvinnan i mitt liv, Issa tåget ner till Köpenhamn.
Vinflaskan & riktiga vinglas fick allt följa med.
Tåg konduktören blev överlycklig när han såg oss.
You make my day.
man ska leva det dära lilla extra ut. bra jobbat tjejer.


Vackert foto va ? Tågkonduktören ställde upp mer än gärna.

jag var mäkta sleten, men efter att inte druckit en skvatt alkohol på flera veckor, laddade jag tusan.
Jag skulle hålla ut.
vi sprang in och köpte en Vinare, ut på puben.
HIttade trevligt kalmar folk, ett helt fotbolls lag med deras tjejer och fruar och allt vad det hette.
Vi hade riktigt roligt.

sen blev det förfest, först på vårt hotellrum som vi checkade in på efter att ha insett, vi ska inte tillbaka till Sverige denna kväll. Mötte upp Kalmar gänget, en del av killarna i laget hade visst lämnat in, men tjejerna var på,
vi stack in på Mc Gees, då vart klockan 2. Och jag dödstrött, men så förbaskat roligt.
Dansade tills morgonen kom, det vill säga vid 6 på morgonen.Fötterna var helt paj !

på hemvägen byggde vi lego mitt på ströget, vissa hade gjort vackra torn. fick inget foto.
sen vart det sov i 2 timmar, mötte upp kalmar folket igen, för de hade två folk som hade åkt hem på lördagen, så de hade två tågbiljetter kvar, som vi kunde använda till Hässleholm, det passade oss perfekt, vi tog dem, och slog oss ner i stilla ro på tåget, kanske var lite väl frispråkiga, kanske lite allt för mkt skitsnack.

Men sicken jävla kväll. Sicken Jävla natt ! Jag älskar den fortfarande !
Det här gör vi om !
White Sensation nästa !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0