Helmysig eftermiddag med mina tjejer.


Jag och Ina tog oss ett fik, vi satt faktikst ute, helt ensamma och folk trodde vi var galna !
Men det var friskt som tusan.

sen tog vi ena bila runda, hämtade upp min älskade morfar och lite så, och hem till Filippa senare.
Jag trivs så fruktansvärt bra ihop med dessa tjejer. Det "klickar" verkligen !

Tack så mycket, så ses vi imorgon tjejer.

Imorgon ska jag och Ina ta oss en tur till Ronneby, och sen ska jag hem till Filippa för att plocka bort mitt löshår, jag kommer vara knäckt. Men nya microringar kommer på onsdag, då ska det i igen !

Även kollat in hur jag kanske ser ut i mörkare färg på håret. Jag har fått för mig att jag vill bli brunett. ?
Det var sjukt många år sedan nu. 8:an senast ?
Var ju mörk i 2 dagar i 2an med, det såg hemskt ut då. usch. Men det var en sunkig färg.
Spännande och se om jag går ifrån mitt blonda jag. :)

NU är det utochgå med Vovvan som gäller.


Finns det några finare smile-gropar än Inas? Wie !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0