Höstmys ? Dissad ?

Skickade iväg ett sms till min älskade Mr T tidigare.

Älskling! Det är ju en sådan här dag vi ska ligga i sängen,
 mysa, dricka varm choklad, busa, ta på varandra och
 ta hand om varandra. Hösten är kommen,
 Som jag längtat !



Fick jag något svar ?Ne !
Men han har höst mys med sitt jobb nu ikväll, 007 filmen. Och jag tar med mig myset in i träningslokalen ist !

Men imorgon har jag gjort påhitt, då ska jag höstamysa !


För detta jävla vädret gör mig nere, så jävla seg och örk. ÖRK PÅ ALLT.
Jag hoppas det blir bättre väder i natt, då mår jag bra.
sen kan det vara piss hela helgen, för jag ska vara inomhus. jag ska jobba.
Örk på vädret. Om det nu ska vara förjävligt, kan det vara det rejält. SNÖ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0