Jag älskar leenden.

Igår var en riktigt riktigt bra kväll.
Mycket trevligt hemma hos Filippa, och jag träffade folk jag inte sett på år och dar.
Hazir & G var ett plus att träffa !

Senare gled jag ner till FullFredrik, min förra arbetskamrat för lite skitsnack.
Och sen ner till Altona, för min älskade Marielle är ju hemma från Norge i helgen !
De leenden vi gav varnadra, och de kramarna. Vi kunde inte få nog.
Busen&Busan. Jag saknar oss två i danslokalen !

Senare blev det hem för 40 minuters sov innan jobbet.

Och herrejisses vilken natt. folk ska sent få glömma !
Kommer upp i en trappuppgång, och hör att det är killar längst upp.
"Förhelvete försvinn" tänker jag. Jag pallar inte med fulla folk och frågor och ena med det tredje.
Men vad händer när jag kommer upp?
Jo där ligger allas vår kära Bobbis asblag. krälar på golvet som aldrig förr och är måttligt arg samtidigt.
Macke Persson står där med ett leende, glad över att se mig.
Han försökte ju smått ragga på mig nere vid altona, men det gick inte.
haha, skämt åsido.
Jag skrattade så jag nästan kissade på mig av bobbos beteende.
Det ska han verkligen sent få glömma, jag ska påminna om och om om om om och om igen !
Jag njuter !
Varför tog jag inge bild ?

Annars gick det väldigt bra, vissa var för fulla, andra bara trevliga i natt.
Jag är ju så klockrent söt med i mina jobbekläder.

Nu ska jag ta ett till sov, då jag precis jobbat en timme till.

Förresten, jag älskar min frisyr, min färg och allt med håret !

Tack alla för en underbart trevlig gårkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0