Jobb,Skola,Nöje.

Jobb skola och nöje.
så vill jag att alla mina dagar ska se ut.
som idag.



Men räcker tiden till ?

Jobb i natt, sov till halv 10, jobbade hos mamma till 12, åkte till skolan. Hade naturkunskap B.
Och jag har verkligen förälskat mig i detta ämne ! Kanske för att det handlar mycket om det jag älskar mest? Kroppen & Hälsa !

sen kom Mr T och hämtade upp mig för en tripp till Kristianstad, jag fick vara smakråd såklart.
och jag lyckas alltid, såå himska bra ! En grym present till hans lillasyster lyckades vi också få in.
Eftermiddagen var alltså kanon.

nu blir det allt lite engelska arbete, då jag och frida har lektionen imorgon.
Hela morgondagen kommer bli hypernervös. Men, jag har Frida vid mig hela dagen, för vi ska kamma hem detta.
och jag startar dagen med en lunch på stan med Filippa. Kan det bli bättre ?

ne !

Kärlek, Mycket Kärlek.
För idag har varit en bra dag.
om bara mitt lillafinger kunde bli bra också... jag vill bara bort med skenan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0