När de ringer från jobbet.

Godmorgon alla, eller god eftermiddag !

haft en bra helg än så länge ?

Igår blev det riktigt trevligt, dock lite för länge för mig. Sov inget innan jobbet, det var riktigt farligt vid ratten ett tag.
Jag har då aldrig sett så mycket folk på altona, en helg innan löning.
Riktigt roligt att se, men jobbigt att vara där.
Fick en sista dans, av en kille jag aldrig sett. Ska man tacka för sådant ? :)
Inte jag iaf.

Jag missade inte en tidning i natt. Det är viktigt bra  gjort av mig !

När jag ligger och sover så gott ringer Emmy på hem telefonen. det gör hon bara när det är något viktigt.
Som när det brann om nätterna i hennes hyreshus och lite så.
då har de ringt från det andra jobbet, Ronneby Brunn och vill att vi ska börja kl 5, ist för 10 ikväll.
Alltså, jobba mellan 17.00-04.00 !

Och jag har verkligen inte sovit in alla timmar.

mina koffein tabletter får följa med, annars kommer nog inte Natti´s gäster få rätt jackor med sig hem vid 3 inatt !
jag måste ta allt jobb jag kan få, tacka ja. så de vet att man verkligen vill.
Jag sätter fram fötterna där de behövs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0