När en värld kan vridas uppochner.

Från Guld till Brons.

Men jag håller huvudet uppe, för om vi vill, kommer det fungera, det kan kunna bli så mest perfekt det någonsin skulle kunna bli.
För jag tror på detta, absolut. Annars hade jag inte gett mig in i detta.


Nu till något annat.
Sista dagen imorgon för högskole inskick.
Och jag ska skriva klart mitt personliga brev idag, för att skicka in det imorgon till Yrkesakademin i Uppsala.
Jag tror absolut inte jag vill börja läsa där till våren, då det känns som en för snar framtid.
Men, att kanske kunna komma upp på intervju, testet, för att vara väl förberedd till nästa gång.
Jag kanske tillochmed gör högskoleprovet i vår. vem vet? Jag kan chocka alla.

Det är skönt att jag har några plus till ansökan. Som att jag blev utbildad Aerobics Instruktör, Läst massage och lite så. Det var mycket bra !

Jag ser jävligt ljust på framtiden. Och jag har ju stöttepelare till tusen vid min sida.
Mamma, MrT, och mina underbara vänner och kolleger. Vad skulle jag göra utan er?

Nu ska tjejerna liva upp mig med en frukost på stan.
Det har varit en lång och tankefylld dag, med nytt distrikt i natt och alla tankar om livet.

Ha en bra dag ! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0